dinsdag 24 augustus 2010

Helaas geen scooter roadtrip

Nadat ik gisteren 120 km op een scooter heb gereden om hem uit te testen en ik naar de brommerverhuur ging om te onderhandelen, bleek dat de bewuste scooter eigenlijk helemaal niet te koop was. De mevrouw van de brommerverhuur had het verkeerd uitgelegd of ik had het verkeerd begrepen maar degenen die te koop waren, waren echt te slecht voor 350 euro. Ik heb nog even met de eigenaar van mijn guesthouse gekeken naar tweedehands scooters (te slecht) en naar nieuwe (te duur en van Chinese makelij). Ook kwam er een vriendin van de eigenaar van mijn guesthouse langs met een Honda scooter (400 euro) die op zich okee is maar wel oud en ik zou hiervoor dus eerst een aantal onderdelen moeten vervangen. Dit kost me allemaal teveel tijd, want ik zit hier al een paar dagen, dus ik heb besloten om vandaag maar door te gaan en dan af en toe in Laos een scooter te huren. Wel jammer maar het is een heel gedoe voor (inmiddels) 3 weken rondtoeren en bovendien zijn de afstanden naar zuid-laos en de plaatsen die ik wil zien toch best aanzienlijk.

0 reacties:

Een reactie posten