maandag 1 maart 2010

Welkom op mijn Blog

Zelfs een weg van duizend mijlen begint met een eerste schrede - Lao Tzu

Mijn ouders hebben ooit toen ik nog een baby was een afdruk in klei of gips van mijn, toen nog niet zo grote, voetje gemaakt en bovenstaande tekst was het onderschrift. Het leek mij een zeer toepasselijke spreuk voor vandaag.

Allereerst wil ik iedereen die op het feest was (en degenen die er in gedachten bij waren) van harte bedanken voor jullie aanwezigheid. Ik vond het super gezellig en ik vind het best heel jammer dat ik jullie nu een poosje niet ga zien. Aan de andere kant geeft het een goed gevoel dat je een thuis hebt om naar terug te keren waar fijne mensen op je wachten!

Inmiddels is mijn tas gepakt en nu moet er nog even een grote interne verhuis en schoonmaakactie plaats gaan vinden maar gelukkig heb ik daar hulp bij. Vanavond om half 9 met de trein naar Zurich om daar mijn neef te ontmoeten.

Verder zal ik natuurlijk proberen om af en toe een berichtje op deze blog te typen, maar het uitgangspunt is natuurlijk wel dat ik op reis ben en niet de hele tijd achter de computer wil en kan zitten. Ik zou het ook heel leuk vinden om af en toe iets van jullie te horen natuurlijk!

Goed, ik ben tijd aan het verspillen. Jullie horen van mij en tot ziens in Amsterdam of wellicht zelfs op een andere plaats ergens anders ter wereld!

0 reacties:

Een reactie posten