zaterdag 12 juni 2010

Volgende bestemming Kazachstan!

Zoals jullie hebben kunnen lezen in de reactie door Emiel en Saskia op mijn vorige blogbericht. Is de grens tussen Oezbekistan en Kirgizie nu geheel gesloten. Dat versimpelt de situatie voor mij. Ik zal via Kazachstan naar China moeten reizen. Dit betekent dat ik maandagochtend heel vroeg (ong 4 uur 's ochtends naar de Kazachse ambassade moet om een goede plek op de wachtlijst te krijgen zodat ik misschien dezelfde dag of de volgende dag mijn visum op kan halen. En dan wil ik via Almaty naar Urumqi in China gaan en dan weer in Zuidwestelijke richting naar Kashgar. Dit is zoals gezegd heel ver om, het laaste stuk van Urumqi naar Kashgar is bijvoorbeeld een treinreis van 30 uur!

Ik heb inmiddels ook mijn sim kaart weer aan de praat gekregen maar natuurlijk ben ik mijn nummers kwijt. Misschien kunnen jullie mij even een smsje sturen met jullie nummer. (is gratis voor mij maar ik ga niet iedereeen terug smssen want dat is relatief duur) Mijn nummer is nog steeds 06-13886292.

0 reacties:

Een reactie posten