woensdag 26 mei 2010

Bukhara, Uzbekistan

Hallo, Ik ben veilig in Uzbekistan aangekomen. Bukhara is mooi en goedkoop (10 dollar per nacht) vrij toeristisch dus lekker om even bij te komen. Vanavond of morgen probeer ik wat meer te schrijven.

Oh ja, inmiddels ben ik voor de tweede keer mijn telefoon kwijt (deze keer zat mijn nederlandse sim-kaart erin). Ik had er gisteren even flink de pest over in maar misschien is het maar beter zo, ik ben per slot van rekening op reisen het is niet de bedoeling dat ik de hele tijd bereikbaar ben (vlak voor ik hem verloor kreeg ik nog een telefoontje van de tandarts dat ik nog een openstaande rekening had). Ik kijk wel of ik in China een nieuwe kan kopen. Nu even kijken of ik mijn nummer kan blokkeren.

3 reacties:

Wilm zei

Halloo!

Ik let even niet op en je bent gelijk twee versregels verder

Dwars door Iran en (check)
Turkmenistan en (check)
Oezbekistan

Toe maar weer! Ben erg benieuwd wat voor moois je nu allemaal gaat zien en reserveer bij deze alvast een plekje voor de marathondia-voorstelling. Goed dat je zo snel onthecht bent van je telefoon trouwens. De onthechte mens is de bourgeois van 2010, ik zeg het je! Maar wel proberen je data veilig te bewaren, he! Onthechten van data is not done.

Hier is alles nog steeds duur, saai en nodeloos gecompliceerd, dus geniet er nog maar even van. Wij passen wel op de zaak. En als de tandarts komt klagen dan mept Dian hem wel je huis uit. Toch?

Dikke kus van de digistoricus.

dian zei

ja,ja! ik neem wel een mattenklopper mee!Haha.
Of bedoel je Doran?
Gaat goed Omar!
Goed dat je nu in Uzbekistan bent.

kus dian*

Wilm zei

haha. ehm juist. Jaaa, bedoelde stiekem wel Doran, maar samen kunnen jullie die tandarts vast helemaal an ;)

Een reactie posten