woensdag 19 mei 2010

okee de memorycard waarvan ik foto's wilde uploaden liggen waarschijnlijk nog in het hotel en bovendien is het internet hier, dankzij de regering, zo traag als vlooien op een teerton. Hopelijk lukt het me dus om ze in Oezbekistan te posten. Natuurlijk zijn jullie ook uitgenodigd voor mijn 36 uur lange marathondiavoorstelling bij thuiskomst! ;)

Oh ja facebook doet het weer niet en reken er maar op dat dat in centraal azie ook lastig gaat worden (vooral in Turkmenistan) verder is de overheid in Turkmensitan zo paranoia dat alle gesprekken worden afgeluisterd en dat alle dure hotelkamers vol met afluisterapparatuur zitten. Het is maar dat jullie het weten...

3 reacties:

Juul zei

Jaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik verheug me nu al op die dia-avond. Vooral als jij dan het tempo van de dia-wisselingen bepaalt. Vóóral niet-lekker-vlot-automatisch-door-laten-lopen-die-show......
Maarre...ff serieus; Wat doe je het geweldig !

Love you !

Juul.

Anoniem zei

Hij had het over 36 uur, dat redt ie niet hoor met zijn tempo :)

Toffe trip Omar.

Gr Martijn

marije zei

hahahaha
zeker niet als ie over alles wat op de foto te zien is de geschiedkundige achtergrond gaat vertellen!! daar is meneer heel goed in. maar ik heb ook ZEKER zin in de foto's. ik hoop trouwens niet dat je bedoelt in het hotel in Iran.
En wat raar dat ze alles afluisteren, of ben je zelf paranoide geworden en zie je schroeven aan voor microfoontjes?!

Een reactie posten