zaterdag 22 mei 2010

Turkmenistan

Inmiddels ben ik aangekomen in Ashgabat de hoofdstad van Turkmenistan. Het Internet is duur (zo'n 7 dollar per uur) dus ik ga hierna denk ik maar niet te vaak of helemaal niet internetten in Turkmenistan. Ik ben ook maar 5 dagen in Turkmenistan. Alles gaat goed en de reis door de bergen hiernaartoe was prachtig. Voor inhoudelijke verhalen wacht ik nog even tot ik in Oezbekistan ben. Nu ben ik van plan om te vieren dat ik weer alcohol mag drinken! (met mate natuurlijk, ik wil morgen veel zien in deze stad)

3 reacties:

Erdinc zei

Hoi Omar, zou je blogs willen schrijven voor www.turkmenistan.nl ?

Anoniem zei

lieve omar
volgens mij doe je het hartstikke goed!
love you,

dian*

Marije zei

He Omar,

is het een mooie stad en een mooi land? Hoe zijn de mensen? Jammer dat je niet kunt bloggen, maar je moet maar snel een wat uitgebreider verhaal gaan schrijven!!!!

Veel plezier en geniet ten volle en niet met mate!

xx je zusje

Een reactie posten