dinsdag 18 mei 2010

De lijnen staan weer open, hebben we een beller?

Vanaf heden ben ik weer bereikbaar en wel op het nummer 0098-9385214933. om goedkoop te bellen kunnen jullie eerst met het onderstaande 0900-nummer bellen (twee bloberichten hieronder). Ik ben nog tot 22 mei bereikbaar op dit nummer want op die dag ga ik ergens in de ochtend of middag te turkmeense grens over. Daarna ben ik voor uiterste noodgevallen weer bereikbaar op mijn nederlandse mobiele nummer.
Ik heb inmiddels ook mijn turkmeense visum, mijn chinese visum is in behandeling en die moet donderdag klaar zijn. Okee nu ben ik heel moe van al het geregel dus ik ga naar het hotel om een beetje te slapen. Ik hoop in de komende dagen nog een beetje te kunnen schrijven over mijn belevenissen in Iran.

Groeten,

Omar

1 reacties:

marije zei

haaa omar

je hebt een beller (namelijk ik) maar ik hoor alleen tuut tuut tuut deze keer. JAMMER
goed dat je visa hebt geregeld voor turkmenistan en (bijna) china!! heb je ook nog je hep. B prik gehaald daar?
nou ik probeer je morgenavond dan maar weer te bellen, hopen dat er dan meer contact is

Een reactie posten